הסל שלי

בלוג

טור: רכיבה על הרכיבה לקיץ החמישי ברציפות | דעה

עמודה: שימוש בעונת הקיץ החמישית ברציפות | דעה

בשבוע האחרון רכבתי על פני דרום אוקנגן-מערב קוטינאי במשך 12 החמישים ברציפות. לוקח לי שבעה ימים לחפות את השבילים והכבישים, לעצור בבתי קפה ובמקומות אכילה לצד הדרך הטובה ביותר להגשים עם בוחרים ולחוות איתם על שביליהם.

12 חודשים דאגתי למלא בפטיו באוויר הפתוח את המקום שאולי אנחנו מדברים עליו מרחוק. וברגע שהחוויה חיה כמו ציפיותיה - שיחות טובות על כל מיני נושאים, אקלים נחמד והסביבה היפה לאורך כל השימוש המקסים הזה.

התחלתי את החוויה עם כמה רוכבי אופניים בגלנפיר, כשמונה קילומטרים צפונית לנארמטה בשביל הרכבת עמק הקומקום. הגענו לפנטיקטון בזמן לארוחת הבוקר והלם של מייק פרנוורת ', השר לביטחון פנים לפני הספירה.

מהסיבה שבכל זאת האח של כריסטי מאונטיין בערה והמרכז למבצעי חירום היה רק ​​רחוב משם, לקחתי את השר ל- EOC כדי לדון בתגובות המניעה והפינוי והמוקד משנים קודמות.

לאחר הפסקת גלידה במפלי אוקנגן וארוחת צהריים באוליבר, רכשתי שוב ברכב באוסויוס ונסעתי לגדול לבן, הפינה הצפון-מערבית של השימוש.

נפגשתי עם אנשי עסקים מקומיים בארוחת הבוקר למחרת בבוקר שאחריו רכשתי שוב בשביל ה- KVR במקולוך ורכבתי על 60 ק"מ לביוורדל. פגשנו מספר צוותים של רוכבי אופניים על השביל שכולם שיבחו את המסלול ואילו מרמזים בתוקף שהוא נשמר במצב גבוה יותר עבור רוכבי האופניים.

בכרמי העברנו מחסום BC Wildfire ששמר על אנשים מחוץ לחלל כרמי הנחל במקום בו אח בוערת באופן פעיל. הגברת המאיישת את המחסום הייתה מלאה בתמורה לצוותי הקרקעית והאווירים שמנעו את האח ואחד נוסף על הר שלמה ברחבי העמק.

במהלך פיצה ברוק קריק, שוחחתי במהירות עם מנהל הסגל המקומי על פתיחות מחדש של פקולטות ודיבור מורחב עם איש עסקים באזור הנוגע לתחזית הכספית המשתפרת של ביוורדל כאשר אנשים עוברים ומשוחזרים בתוך הדבר הפנטסטי הטהור של עמק קומקום המערבי. .

למחרת המשכתי במורד שביל ה- KVR אל רוק קריק, המקום בו סיירתי במרכז ריברסייד החדש, תוספת חדשה ומרגשת שמספקת מידע על הלקוחות, חברות חברתיות, מקום עבודה וחברות בנקאיות המצוידות בציון האשראי Osoyoos. הִתאַחֲדוּת.

אכלנו ארוחת ערב בגריל Keg and Kettle ב- Halfway, מסעדה חדשה שעושה מפעל משגשג במקרים קשים.

בבוקר הרביעי נפגשתי עם סיאל סנדר, רכז הנתיב הילידים, לחוויה כמו אהלט וממש עד גרנד פורקס. סיאל השאיל לי אותה באדיבות אופניים אלקטרוניים עייפים בשומן, ואזכור שרצפת החלק הזה היא בצורה איומה וקשה לאופניים רגילים כמו שלי.

חברי החברות במחזור הגרנד פורקס פגשו אותנו קרוב לאהולט (בתוך מנהרת ההודג'ס הכהה מאוד ליתר דיוק!) וזיהו את הנושא בשמירה על אלמנטים סלעיים וחוליים של השביל כשהוא משותף עם מבקרים ברכב ממונע.

עקב צמיגי השומנים הללו (והעזרה בדוושה החשמלית!) הגעתי לארוחת צהריים בגרנד פורקס בזמן שהמקום שאחת קבוצות אחרות התכנסה לדיונים בפטיו המדרכה עם נושאים החל מבעיות סביב מגדלי תאי 5G לפוליטיקה בכל מקום. טווחי כבוד.

נכנסתי לקמעונאי האופניים החדש במרכז גרנד פורקס כדי לדבר עם הבעלים על עידוד רכיבה על אופניים ( בכל מקום בודד הוצפה על ידי הארגון ברחבי COVID) ואילו בדקתי באופן חשאי אופניים אלקטרוניים עם צמיגי שומנים.

מכיוון שגרנד פורקס סימנה את הרמה המרכזית של המסע שלי, עכשיו יש רמה יעילה לסיום הטור הזה ואסיים את הדוח בשבוע שלאחר מכן. שבילים מאושרים!

ריצ'רד קנינגס הוא חבר הפרלמנט של דרום אוקנגן-מערב קוטינאי.