הסל שלי

בלוג

חבר הפרלמנט משקף טיול רכיבה על פני רכיבה בדרום אוקנגן-מערב קוטנאי - Trail Daily Times

חבר הפרלמנט מציג מסע רכיבה על אופניים ברחבי נהיגה בדרום אוקנגן-מערב קוטינאי - נתיב בכל יום

בשבוע האחרון רכבתי על נהיגת דרום אוקנגן-מערב קוטינאי במשך 12 החמישים ברציפות.

לוקח לי שבעה ימים לעטות את השבילים והכבישים, לעצור בבתי קפה ובמקומות אכילה לצד הדרך להיפגש עם המרכיבים ולנסוע איתם בשביליהם. 12 חודשים דאגתי לספק בפטיו באוויר הפתוח את המקום שאולי אנחנו מדברים עליו מרחוק.

וברגע שהמסע חי כמו ציפיותיו - שיחות טובות בכל מיני נושאים, אקלים נעים והסביבה המדהימה לאורך הנהיגה המדהימה הזו.

התחלתי את המסע עם מספר רוכבי אופניים אחרים בגלנפיר, כ- 8 ק"מ צפונית לנארמטה בשביל הרכבת עמק הקומקום.

הגענו לפנטיקטון בזמן לארוחת הבוקר והלם של מייק פרנוורת ', השר לביטחון פנים לפני הספירה. מכיוון שבכל זאת האח של הר כריסטי בערה ומרכז פעולות החירום היה רק ​​רחוב משם, לקחתי את השר ל- EOC כדי לדון בתגובות המאבק ובפינוי ושיעורים שהתגלו משנים קודמות.

לאחר הפסקת גלידה במפלי אוקנגן וארוחת צהריים באוליבר, קניתי שוב ברכב באוסויוס ונסעתי לגדול לבן, הפינה הצפון-מערבית של הנהיגה.

נפגשתי עם אנשי עסקים מקומיים בארוחת הבוקר למחרת בבוקר, ואז קניתי שוב בשביל ה- KVR במקולוך ורכבתי על 60 ק"מ עד ביברדל. פגשנו מספר צוותים של רוכבי אופניים על השביל שכולם שיבחו את המסלול ואילו מרמזים בתוקף שהוא נשמר במצב גבוה יותר עבור רוכבי האופניים.

בכרמי הגשנו מחסום BC Wildfire המחזיק אנשים מחוץ לחלל נחל הכרמי, במקום בו אח בוערת באופן פעיל.

הנערה המאיישת את המחסום התמלאה בתמורה עבור צוותי הקרקע ותחתית האוויר שנלחמים על האח ובאחד על הר שלמה ברחבי העמק.

במהלך פיצה ברוק קריק שוחחתי במהירות עם מנהל הפקולטה הילידית על פתיחת מכללות מחדש ודיבור מורחב עם איש עסקים באזור הנוגע לתחזית הכלכלית המשתפרת של ביוורדל כאשר אנשים עוברים ומשוחזרים בתוך הדבר הגדול והטהור בעמק הקומקום המערבי.

למחרת המשכתי בשביל ה- KVR אל רוק קריק, המקום בו סיירתי במרכז ריברסייד החדש, תוספת חדשה ומרתקת לאזור שמספקת נתוני לקוחות, ספקים חברתיים, מקום עבודה וספקי בנקאות הניתנים על ידי ציון האשראי Osoyoos. הִתאַחֲדוּת.

אכלנו ארוחת ערב בגריל Keg and Kettle ב- Halfway, מסעדה חדשה שעושה מפעל משגשג באירועים קשים.

בבוקר הרביעי נפגשתי עם סיאל סנדר, רכז השבילים הילידים, למסע עד לאהולט וממש עד גרנד פורקס.

סיאל השאיל לי באדיבות את האופניים האלקטרוניים העייפים השמנים שלה, וציין כי רצפת החלק הזה היא בצורה איומה ומטרידה אופניים רגילים כמו שלי. חברי המועדון לגראנד פורקס פנו אלינו קרוב לאהולט (בתוך מנהרת ההודג'ס הכהה מאוד כדי להיות ממש!) וזיהו את הבעיה בקיום אלמנטים סלעיים וחוליים של השביל כשהוא משותף עם מבקרי האתר הממונע ברכב.

בגלל צמיגי השומנים האלה (והדוושה על דוושת החשמל!), הגעתי לארוחת צהריים בגרנד פורקס בזמן שהמקום שאחת קבוצות אחרות התכנסה לדיונים בפטיו המדרכה עם נושאים שמתחילים מבעיות סביב מגדלי 5G סלולרי לפוליטיקה טווחי כבוד.

נכנסתי לקמעונאי האופניים החדש במרכז גרנד פורקס כדי לדבר עם הבעלים על עידוד רכיבה על אופניים (חנויות אופניים בכל המקומות הועברו על ידי ארגונים ברחבי COVID) ואילו בדקתי באופן חשאי אופניים אלקטרוניים עם צמיגי שומן.

מכיוון שגרנד פורקס סימנה את הרמה המרכזית של המסע שלי, עכשיו יש רמה יעילה לסיום הטור הזה ואני אסיים את הדוח בשבוע שלאחר מכן.

שבילים מאושרים לחלוטין!

ריצ'רד קנינגס הוא חבר הפרלמנט של הנהיגה בדרום אוקנגן-מערב קוטינאי.