הסל שלי

בלוג

רכיבה על הרכיבה - נלסון סטאר

באמצעות נהיגה - נלסון סטאר

בשבוע האחרון רכבתי על נהיגה של דרום אוקאנגן-מערב קוטינאי במשך 12 החמישים ברציפות. לוקח לי שבעה ימים לחפות את השבילים והכבישים, לעצור בבתי קפה ובמקומות אכילה לצד הדרך להשלים עם המרכיבים ולנסוע איתם בשביליהם. 12 חודשים דאגתי למלא בפטיו באוויר הפתוח את המקום שאולי אנו מדברים עליו מרחוק. וברגע שהטיול חי כמו ציפיותיו - שיחות טובות בכל מיני עניינים, אקלים נעים והסביבה היפה לאורך כל הנהיגה המקסימה הזו.

התחלתי את הטיול עם כמה רוכבי אופניים בגלנפיר, כשמונה קילומטרים צפונית לנארמטה בשביל הרכבת עמק הקומקום. הגענו לפנטיקטון בזמן לארוחת הבוקר והלם של מייק פרנוורת ', השר לביטחון פנים לפני הספירה. מכיוון שבכל זאת האח של כריסטי מאונטיין בערה והמרכז למבצעי חירום היה רק ​​רחוב משם, לקחתי את השר ל- EOC כדי לדון באח על המניעה והתגובות והשיעורים שנערכו משנים קודמות.

לאחר הפסקת גלידה במפלי אוקנגן וארוחת צהריים באוליבר, קניתי שוב ברכב באוסויוס ונסעתי לענק הענק, הפינה הצפון-מערבית של הנהיגה. נפגשתי עם אנשי ארגונים ילידים בארוחת הבוקר למחרת, ואז קניתי שוב בשביל ה- KVR במקולוך ורכבתי על 60 ק"מ לביוורדל.

חנויות אופניים

פגשנו מספר צוותים של רוכבי אופניים על השביל שכולם שיבחו את המסלול ואילו מרמזים בתוקף שהוא או לא נשמר במצב גבוה יותר עבור רוכבי האופניים. בכרמי הגשנו עמדת ביקורת של Wildfire לפני הספירה ושמרה על אנשים מחוץ לחלל כרמי נחל, המקום בו האח בוערת באופן פעיל. הילדה המאיישת את המחסום התמלאה בתמורה עבור צוותי הקרקע והאוויר המונעים את האח ואחד נוסף על הר שלמה ברחבי העמק.

במהלך פיצה ברוק קריק שוחחתי קצרה עם מנהל המכללה הילידית על פתיחת מכללות ודיבור מורחב עם איש עסקים מהשכונה בנוגע לתחזית הכלכלית המשתפרת של ביוורדל, כאשר אנשים עוברים ומשוחזרים בדבר הפנטסטי הטהור על קומקום המערבי. עֶמֶק.

למחרת המשכתי במורד שביל ה- KVR אל רוק קריק, המקום בו סיירתי במרכז ריברסייד החדש לגמרי, תוספת חדשה ומרגשת שמספקת מידע על הלקוחות, חברות חברתיות, מקום עבודה וחברות בנקאיות המסופקות על ידי ציון האשראי Osoyoos. הִתאַחֲדוּת. אכלנו ארוחת ערב בגריל Keg and Kettle ב- Halfway, מסעדה חדשה שעושה מפעל משגשג במקרים קשים.

בבוקר הרביעי נפגשתי עם סיאל סנדר, רכז השביל הילידים, לטיול עד לאהולט וכל הדרך לגראנד פורקס. סיאל השאיל לי באדיבות את אופנוע הצמיגים השמן שלה, והזכיר כי רצפת החלק הזה היא בצורה איומה ומטרידה אופניים רגילים כמו שלי.

חברי החברות במחזור הגרנד פורקס פגשו אותנו קרוב לאהולט (בתוך מנהרת ההודג'ס הכהה מאוד ליתר דיוק!) וזיהו את הבעיה בקיום מרכיבים סלעיים וחוליים של השביל כשהוא משותף עם מבקרי רכב ממונע. בגלל צמיגי השומנים הללו (והעזרה בדוושה החשמלית!), הגעתי לארוחת צהריים בגרנד פורקס בזמן שהמקום שאחת קבוצות אחרות התכנסה לדיונים בפטיו המדרכה עם עניינים החל מבעיות סביב מגדל 5G סלולרי לפוליטיקה בכל טווחי כבוד.

נכנסתי לקמעונאי האופניים החדש במרכז גרנד פורקס כדי לדבר עם הבעלים על עידוד רכיבה על אופניים (חנויות אופניים בכל מקום הועפו על ידי ארגונים ברחבי COVID) ואילו בדקתי באופן חשאי אופניים אלקטרוניים עם צמיגי שומן.

מכיוון שגרנד פורקס סימנה את הרמה המרכזית של המסע שלי, עכשיו זה רמה יעילה לעטום את הטור הזה ואני אסיים את הדוח בשבוע שלאחר מכן. שבילים מרוצים!