Moja košarica

znanje o proizvodu

Ponovo stvorio divovsko # dugo biciklističko putovanje nakon 16-godišnjaka

Nedavno sam naišao na članak s velikim čitanjem. Dozvolite mi da to zapišem samo da znate. Ovo je račun šesnaestogodišnjeg biciklista. Poštujem ga.

E-bicikl je za većinu ljudi samo jednostavno prevozno sredstvo. Ali za mene to nosi moju dušu, nosi moju mladost.

U početku je vožnja električnim biciklom ušteda novca, sada moja porodica svi misle da se „drogiram“, da bih previše vozio električni bicikl. Nakon četiri godine korištenja e-bicikala, tehnologija, iskustvo i znanje promijenili su se zajedno s opremom. Promjena opreme svjedočila je nevoljama i preprekama koje sam prošao na biciklističkoj cesti, kao i mom rastu cijelim putem.

2016. godine nabavio sam svoj prvi brdski bicikl, gigantski atx777. U to vrijeme zanosio sam se vožnjom električnog bicikla i vozio bih bicikl kako bih se igrao vani kad god bih bio slobodan. Također sam počeo štedjeti i štedjeti novac za nadogradnju električnog bicikla. Bilo je to prvi put da sam doživio zabavu biciklizma, iako bi bila ispunjena čudnim, pa čak i glupim stvarima.

U to sam vrijeme još uvijek bio biciklista početnik i nisam znao koji nivo želim postići. Voziti brdski bicikl, raditi ono što radi drumski bicikl. Daleko od toga da shvatam pravu zabavu u brdskom biciklizmu, svakodnevno sam se vozio preko ulice i vikendom išao na dugo putovanje.

Gledajući moj modificirani JAVA hard fork, znam da sam u to vrijeme bio laik. Prema općem razvoju parcele, ubrzo ću se baciti u zagrljaj cestovnog automobila.

Ali film koji je postao jama na putu i ono što sam želio postići. Mislim da je ovaj film i razlog zbog kojeg mnogi biciklisti odlaze na brdski biciklizam. Tako je. Film je .

Pogledajte vozače kako jure niz pustinju gobi u xinjiangu, sjevernoj Utahu, kafayatu u Argentini i Nepalu, radeći hladne vratolomije. Mislim da je trenutak, zaista znam da je električni brdski bicikl otvoren „na pravi način“, znam šta želim.

Ali moje loše vještine su ... Od tada sam počeo učiti svakojako znanje o električnim brdskim biciklima, a kad bih imao vremena, vježbao bih vještine vožnje brdskog bicikla s raznih mjesta. Prvi put u planinu, iako spreman, ali i dalje držim kočnicu podrhtavajući, malo kliznem dolje. Iako budite oprezni, ali još uvijek niste mogli pobjeći od hrvanja fiksnih obrazaca. Srećom, pad nije bio ozbiljan, pa čak i prilično sretan.

Otkad sam to „dobro shvatio“, priključen sam na električne brdske bicikle. Nakon škole, otišao sam kući, završio domaću zadaću i izašao da vježbam E-bicikl. Vikendom i praznicima, ako me želite pronaći, morate ići u planine, jer gotovo uvijek u planine opet idem električnim biciklom.

Atx777 je postao pomalo neugodan jer su se tehnologija i intenzitet vožnje električnim biciklom poboljšali. Uslijedile su nadogradnje opreme. Zbog proračuna i tako dalje zbog različitih aspekata faktora, i konačno je suvremena meta ht postala moja nova kočija, pratila me električnim biciklom na putu više pješačenja. A Atx777 nastavlja igrati svoju ulogu, postao je moj svakodnevni alat za hodanje.

Oprema ima kvalitativne promjene, a tehnologija se također mora nadovezati. Nakon promjene, praksa je u slobodno vrijeme postala „obavezna zadaća“. Vježbom se tehnika znatno poboljšala. Klizanje stražnjim valjkom, pričvršćen stražnji točak, zečji skok i tako dalje mogu se upravljati po želji.

Zabava u vožnji biciklom, osim što izazivate sebe i osjećate prekrasan krajolik, također je i vrsta sreće biti s dobrom braćom i prijateljima. Svi zajedno, voze električni razgovor na biciklima, tehnologija razmjene razmjena je također vrlo sretna.

Ovdje također želim zahvaliti braći koja su me pratila cijelim putem, hvala.

Sa povećanjem vremena igranja, hard tail postupno ne može ispuniti moje zahtjeve za opremom. Promjena mekog repa je također na dnevnom redu. Međutim, zbog nedostatka novca, konačno se prebacite samo u gornji mekani rep. To je drevni strukturni uređaj. Takođe mi je ostao dugo, oslobađajući mi put za vožnju.

Imao sam problema sa svojom tehnikom dok sam mijenjao mekani rep. Dugogodišnja praksa postigla je samo skroman napredak. Moji iskusniji prijatelji iz kruga predložili su mi da postavim "automobil" poput ulice da bih vježbao svoje veštine. Slučajno me također jako zanimao Danny-jev videozapis o penjanju na ulice.

Tako sam imao svoj prvi bicikl za ulično penjanje. Iako je bio vrlo čest u konfiguraciji, pomogao mi je da probijem usko grlo tehnologije i postigao veliki napredak u svojoj tehnologiji.
  ▲ Prije sam bio čovjek sa tri automobila

Vozio se električnim biciklima više od dvije godine i nije sudjelovao ni u jednom formalnom natjecanju. Jedno je zato što u nanjingu i u blizini nema odgovarajućih mečeva, a drugo zato što sam se tada pomalo bojao. Ali uvijek idite naprijed.

Prva trka grada ratnih konja održana je u Nanđingu, što je bila moja prva trka. Prevladao sam strah i normalno se suočio sa konkurencijom. Napokon sam postigao dobar rezultat, što mislim da je i za mene napredak.

Kao „biciklista“, ne vozi li se kad pada snijeg? Nema šanse. Ovo je zadnji put da ću se boriti s ovom kočijom. Budući da je moj put igranja sve neravniji, postepeno je nepodnošljiv. Prebacivanje je takođe na dnevnom redu. Ali kako odabrati e-bicikl također je postao mučan problem.

Kako su budžeti rasli, tako su rasli i izbori. Kočija su blistava. Svaka ima svoju jedinstvenu tehnologiju, svaka ima svoje vrhunce. Ali na kraju sam izabrao giganta. Tako moja aktivna kočija, džinovska vladavina sx.

Kad električni bicikli postanu bolji, nastaju nevolje. Komplicirani dvo prednji i stražnji mjehuri predstavljaju problem za doktrinu, a posebne specifikacije stražnjih mjehura otežavaju zamjenu opruge s većim brojem kilograma. Međutim, nakon kontinuiranog učenja i pokušaja, ovi se problemi na kraju uspješno rješavaju. Opruga se također podudara sa SLH. Kontinuiranim trčanjem u vladavini, moja tehnika se takođe poboljšava sa poboljšanjem kočija.

Postepeno, nanjing ruta kao da me nije mogla zadovoljiti. Željela sam izaći tamo, skočiti s utabane staze i vidjeti svijet. Budući da sam još uvijek srednjoškolac, a imam još vremena, roditelja, budžeta i drugih razloga, nikada to nisam uspio postići. Međutim, nakon neprestanih napora, konačno sam dobio želju da odem u park brdskih bicikala negdje drugdje kako bih studirao.

Kad sam došao u bp park, kad sam prvi put kontaktirao rutu parka, bio sam pomalo zbunjen. Srećom, uz vodstvo starijih osoba, brzo sam se prilagodio tome. Takođe sam prvi put naučio leteću torbu. Jer, u nanjingu ono što sve nema, nema torbe, ne pitajte me zašto ne biste popravili, recimo da mnogi samo žele proliti suze.

Iako u nanjingu nema vreća, u nanjingu ima puno kamenja. Tako da kažem onoga čega se jahači nanjinga najviše plaše, to su sve vrste stijena. Drugi su bili nervozni zbog kaosa, ali mi smo uživali u vožnji. (Siguran sam da svi koji su ikada bili u yongfeng BPBP parku za brdske bicikle znaju gdje se nalazi na fotografiji.)

Došavši do bp-a, takođe sam učestvovao u prvoj pravoj trci u spustu u karijeri. Sudjelovao u natjecanju pod nazivom grupa novaka, koja je zapravo vražja skupina (sjetite se da grupa novaka ima brži prosječni rezultat od opće grupe ...). Konačno, takođe sam postigao dobar rezultat "vražja grupa" deseta.

Planine se poboljšavaju, a isto tako i ulični bicikli. Novi automobili takođe donose novi napredak.

Članak do kraja, moram još dugo prijeći, jer imam samo 16 godina. Nadam se da ću moći zauvijek igrati ovako i da nikada neću zaboraviti zašto sam uopće odlučio igrati bicikl.